Nowe logo Audi | aktualnosci | aktualnosci
Środa, 23 Wrzesień 2020
Nowe logo Audi
Wtorek, 08 Wrzesień 2009 00:00

Zwiedzających 63. Międzynarodową Wystawę Samochodową we Frankfurcie nad Menem czeka premiera nowego logo Audi. Ważnym jego elementem jest widniejący na nim slogan marki: Przewaga dzięki technice.


„Przewaga dzięki technice jest dla nas wyraźną obietnicą skierowaną do naszych klientów oraz zobowiązaniem dla wszystkich pracowników Audi, by tworzyć jeszcze bardziej innowacyjną stylistykę, efektywniejsze napędy i bardziej emocjonalną paletę produktów” – powiedział Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG.

Niemiecka marka może pochwalić się wieloma nowościami technicznymi, chociażby na przykład napęd na wszystkie koła quattro, aluminiowa lekka konstrukcja czy wysokoefektywna technologia silników wysokoprężnych Audi, dzięki czemu posiada dużą przewagę nad sporą częścią konkurencji. W nowym logo po raz pierwszy hasło marki będzie połączone w różnych wariantach ze znakiem marki – Czterema Pierścieniami. Optycznie w centrum nadal znajdują się pierścienie, ale dzięki zmienionej powierzchni i nowemu profilowi wyglądają teraz jeszcze nowocześniej.



Częścią zmodyfikowanego Corporate Design jest także nowa czcionka AudiAudi Type”. Ten stosowany już od początku roku krój pisma jest wynikiem międzynarodowego konkursu typograficznego. Celem modyfikacji jest wzmocnienie niepowtarzalnego charakteru czcionki Audi – czystej, zredukowanej i technicznej.

Kod kolorystyczny Audi, który będzie stosowany we wszystkich mediach komunikacyjnych, został również zmodyfikowany i jeszcze konsekwentniej zrealizowany w nowym Corporate Design. Kolor aluminiowo – srebrny oznacza techniczną siłę innowacji i lekkie konstrukcje – główne kompetencje Audi, stanowiące jedne z najważniejszych technologii przyszłości.

„Audi jest progresywną marką Premium. Takie zorientowanie na przyszłość mamy w genach. A teraz, w nasze setne urodziny, w sposób konsekwentny umieszczamy je także w naszym logo” – wyjaśnił Peter Schwarzenbauer.

Od września nowe logo będzie wprowadzane do wszystkich środków komunikacji: do klasycznej reklamy, publikacji i materiałów prasowych Audi, sponsoringu i na stronie internetowej. Przedpremierowe zmienione logo miało już przy okazji ceremonii setnych urodzin marki Audi. Na skalę międzynarodową nowe logo zostanie użyte po raz pierwszy podczas premiery targowej na IAA. Wieńczy ono stoisko targowe AUDI AG o powierzchni 6.000 metrów kwadratowych, utrzymane w kolorze białym, czerwonym i czarnym, wzorujące się na typowej dla Audi architekturze nowych salonów sprzedaży – terminali.

 

źródło Audi

 

 

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.